Aivan mahtava ilma ulkona, sininen taivas ja aurinko. Mä taas en meinaa oikein millään käynnistyä. Eilen illalla iski se migreeni, pahoinvointia, sykkivää, jyskytystä, jumitusta. Onneksi ei edennyt oksenteluun asti, lähellä kävi, säilyi sentään silmät päässä. Osasin jo ennakoida tätä, koska nykyään se liittyy minulla näihin naisena olon ihanuuksiin. Tänä aamuna on ollut hieman tukkoinen ja huimaava olo, sekä heikotusta. Nyt mä pelkään, että kohtaus tulee uudestaan, enkä pääse illalla teatteriin. Yhtään en tiedä, miten tässä käy. Aaltoileva olo saattaa mennä parempaan, pysyä samana tai huonontua. Siis tänään ois tarkoitus mennä ex:n kanssa teatteriin. Viime jouluna saimme hänen siskoltaan lahjakortit, joita emme ehtineet yhdessä ollessamme käyttää. Onneksi kortit ovat vuoden voimassa, joten nyt sitten saimma aikaiseksi sopia esityksen. Soitin äsken ex:lle ja kerroin tilanteestani. Hän käski olla stressaamatta, ja kattoa päivän mittaan, että miltä olo tuntuu, ja infota sitten, jos ja kun tilanne muuttuu suuntaan tai toiseen. Ehdotin, että olisi kysyny jo jotain muuta tilalleni, kun en osannut sanoa vielä varmasti, että pääsenkö vaiko enkö. Hän vastasi, että ei hän haluaisi vielä ketään kysyä, kun haluaisi nimenomaan lähteä minun kanssa. Sovittiin, että minä otan rennosti ja hän kertoo eräälle tutullemme, että saattaa tulla lähtö illalla, jos minä en kykene.
Kaupassa pitäisi käydä. Jos aloittais ensin hampaiden pesusta. Pieniä asioita.