Tunteiden myrskyä pukkaa..päivän mittaan alkoi ahistaan, koko ajan enemmän ja enemmän..mitään en oo saanu tehtyä..levottomana pyörinyt neljän seinän sisällä..sain kyllä puhdasta pyykkiä..muistin syödä jotain..  P pyysi kylään ja vastasin, että teelle voin tulla, joten se tarjosi iltateetä, mutta mua ahisti olla senkin luona, nyt kun en tiiä mitä se musta haluaa ja kun mä en halua sitä, ja sitten mun mahaan alkoi sattua ja tuntui että P alkoi ärsyttään enemmän ja enemmän ja mä vaan tiuskin sille, pyysin aika pian kyydin kotiin..

yks tyyppi ei ymmärrä, etten mä halua nähdä sitä enää, mutta se vaan soittelee ja viestittelee..mä en jaksais vääntää rautalangasta, mutta kai se on pakko..nätisti vai rumasti..

ahistaa, pelottaa, ja kun hain pyykkiä kuivumasta pois, niin alkoi itkettään..onneksi kukaan muu ei sattunut samaan aikaan hissiin näkemään mun itkuista naamaa..huoh
voi kun mä voisin jättää tämän ja lähteä kauas pois..tiedän, että tämä olo seuraisi mua joka paikkaan, en mä tätä pääse pakoon vaikka haluaisinkin..itkettää...
paska jätkä

* * *

edit. 9:27

onneksi nukkuminen on keksitty.. rauhoittaa, kun saa nukuttua..