Tammerfestit meni loistavasti: hyvää musaa, erinomaista seuraa ja kauniit ilmat. Mitä sitä enää voisi kaivata. Lauantaina illalla kun pääsin kotiin, niin oli aika väsy olo, mutta kun A pyysi kylään, niin tottakai sitä piti lähteä leffailtaa viettään. Sen verran univelkaa olikin sitten eiliseen mennessä, että sunnuntaipäivä menikin ihan nukkuessa. Alkuillasta kun olin saanut syötyä, niin A jo taas kyseli leffoja tsiikaamaan. No mikä ettei. Eilinen ilta meni sitten myös dvd-leffojen parissa. Eikä siinä muuta, mitä nyt P:kin ois halunnu katella leffoja mun kanssa.. Mä en sitten aina ymmärrä miehiä..pitääkö minun tehdä aloite jostain muusta tekemisestä kuin leffojen katselusta vai miten se menee.. mä niin haluaisin olla toisinaan vanhanaikainen, ja odottaa, että mies tekisi aloiteen, mutta kun ei.. :) No, eihän mulla pitäis mitään kiirettä olla minnekään, kesäloma ja kaikki. Ehkä se joidenkin miesten kanssa hiljaa hyvä tulee...