Mitä minä haluan elämältäni. Mitä minä haluan nyt. Vastaamisen voin aloittaa pienistä asioista, ja sitten vähitellen laajentaa isompiin kokonaisuuksiin. Vaikka kuinka haluaisin nyt ison palan, saan vaan murusen kerrallaan. Mutta onhan sekin parempi kuin ei mitään.

En ole valmis vielä uuteen suhteeseen, niin minkä takia mä sitten pidän netissä profiilia seuranhakumielessä? Eron jälkeen tuli tunne, että nyt pitää saada joku, ettei mun vaan tartte olla yksin. Minkä vuoksi? Mikä mua siinä yksin olemisessa pelottaa. No tietenkin se, että jään yksin. Ilmoituksen kautta olen käynyt muutamilla sokkotreffeillä, joiden seurauksena taisin saada uuden kaverin, mikä minusta on aivan loistavaa. Hän on hyvä keskustelija ja hänellä on ajatuksia ja mielipiteitä, joten keskustelut rönsyilevät joka suuntaan. Parilta muulta tapaamaltani mieheltä en meinannu saada suunvuoroa ollenkaan. :)

Olenkin tullut siihen tulokseen, että otan profiilini pois. Ex:kin näytti laatineen profiilin, ja kun mainitsin hänelle nähneeni sen, hän kuulosti vaivautuneelta, mutta minusta se oli vain hauskaa ja nauroin. Mikäs siinä, onhan mullakin siellä vielä profiili. Se ex:n kuva vaan ei ollu ihan paras mahdollinen, mutta siellä lukikin, että tarkoitus on etsiä parempi kuva.

Eilen sain ex:ltä musiikkia, jota olin jäänyt kaipaamaan hänen tietokoneeltaan, ja siellä joukossa oli hänen valitsemiaan yllätyslevyjä. Ja mitä olen niitä ehtinyt kuuntelemaan, niin tähän asti ne ovat olleet loistavia levyjä. :) Sovittiin, että tavataan läheisellä terassilla, josta haen häneltä levyt. Ex pyyti jäämään seuraksi kahville, mutta olin menossa kotiin syömään, työpäivän jälkeinen nälkä oli jo kasvamassa kovaa vauhtia. Sovittiin, että menen joskus käymään ex:n luona, niin näen mihin kuntoon hän on kämppänsä saanut. Viimeksi olin siellä hänen tupareissaan.

Tämän rönsyilyn jälkeen onkin hyvä kaataa lisää kahvia.