A: kuules....musta tuntuu et täst meidän jutusta ei välttämättä tuu mitään, mitäs sä oot mieltä?
M: no minä oon miettiny vähän samaa asiaa. sä oot hyvä tyyppi, mutta jotakin puuttuu..
A: kyllä mä kanssa oon miettinyt ihan samaa et ei oo sitä kipinää vaikkakin muuten vois olla ihan kivaakin
M: juuri niin, se kipinä puuttuu, vaikka muuten on ollukin sun kanssa kivaa :)
A: näinpä....voihan se olla tietenkin naiivia olettaa et sellanenkin oikeesti itelle tehty on olemassa mut pakkohan siihen on uskoa:)
M: niin, pakkohan siihen on uskoa :)
A: kuinkas muuten....heh....joo
M: heh
A: mutta no hard feelings ja olemme kuitenkin ystäviä....eli morjestellaan kun tavataan, eikö:)
M: tottakai ystäviä, ja kyllä mut saa pitää mese-listalla, jos joskus tekee mieli jutella tai saunoa ;) mutta saa mut pistää poiskin :) morjestellaan kun tavataan :)
A: no ehköhän mä pitele sut näillä listoilla kuitenkin....vaikka ihan saunaseuran vuoksi....;)