Kylläpäs sitä ohjelmaa taas oli tällekin päivälle, työpäivän jatkoksi. On istuttu kokouksessa ja sitten harrastettu liikuntaa. Ja on ollu taas niin hiostava ja kostea päivä, ja välillä tuntui, että vaatteet liimautuu ihoon kiinni. Ja kiiltävää naamaa sai olla pyyhkimässä, muttei se mitään auttanu, kohta taas hikeä pukkasi pintaan. Onneksi mulla on töissä oma pöytätuuletin, kun tuossa ilmastoinnissa ei ole mitään hurraamista. Tällä hetkellä tuuletin on pöydän alla, ettei se lennätä mun papereita ympäri toimistoa. Hanavesikin on työpaikan keittiössä ihan juotavaa, mutta luksusta on vesiautomaatti, josta saa ihanan kylmää vettä.

Tänäkin aamuna heräsin taas ennen kellon soittoa, vaikka oisin halunnu vielä nukkua niin ei se uni enää tullut. Silloin harvoin kun olen herännyt johonkin ulkoa kuuluvaan ääneen tai meteliin, niin sen jälkeen oon saanu helpommin unta uudestaan. Mutta jos ei ole mitään ulkoista herättävää syytä, ja kello on yli kuuden, niin unta on turha enää ootella. Parempi kun ei edes yritäkään. Muutenkaan aamuherääminen ei ole ollut mulle hankalaa. Tykkään herätä ajoissa, ettei mun tartte kiirehtiä het aamusta, ja saan rauhassa lukea lehden ja katella yhdet aamutv:n uutiset, että tiedän edes vähän, missä maailmalla tällä hetkellä mennään.

Yritän taas tänäänkin mennä nukkumaan ajoissa, mutta jotenkin se vielä tökkii näin kesäloman jäljiltä. Pian onkin taas viikonloppu ja saa nukkua ilman kellon herätystä. Herään mä kuitenkin aikaisin. :)