Mun unessa satoi lunta, isoja, kauniita lumihiutaleita, ja fiilis oli onnellinen. Heräsin hyvällä mielellä, jota vaan paransi näkymä ulkona. Kuunsirppi.

224573.jpg

Kyllä mä suunnittelin eilen lenkille lähtöä, mutta kaatosade sai minut muuttamaan suunnitelmia. Ulkoilun sijaan kuuntelin netistä musiikkia ja leivoin porkkanasämpylöitä. Illan soittolistalla oli Frank Sinatra, Dean Martin, Glenn Miller, Tony Bennet ja paljon muuta, mitä radio-ohjelma soitti, kun syötti nimen Frank Sinatra.

Viime lauantaina tämä mies soitti. Olin juuri lähdössä blogimiittiin, joten en ehtinyt kauaa puhua, mutta hän kuitenkin soitti. Ystäväni on kertonut hänen olevan todella ujo, että puhelinsoittoa ei kuulemma kannattanut odottaa, koska hän ei välttämättä uskalla soittaa. Ystäväni kihlattu oli tyrkyttänyt hänelle minun puhelinnumeron, ja ilmeisesti hän on nyt sitten minusta kiinnostunut, kun uskalsi soittaa. :) Koska puhelumme jäi lauantaina lyhyeksi, ja lupasin soitella takaisin, niin eilen illalla sitten soitin. Oli mukava puhelu, mä hymyilin ja naureskelin vielä puhelun jälkeenkin. :)

Vaikka K:n kanssa emme enää menisikään treffeille, niin välimme ovat kuitenkin ihan ok, joten hän kutsui minutkin tänään fiilistelemään porukalla ennen Kolmannen naisen keikkaa. Ainakin T tulee myös sinne, muista en tiedä. Kuunnellaan musaa ja otetaan vähän jotain, ennenkuin mennään jonottamaan loppuunmyydylle keikalle.

* *
Nyt täytyy vähän mainostaa:
Katsoin eilen hauskan ja koskettavan dokumentin. Se tulee uusintana torstaina 19.10.2006  TV1 klo 16.30, siis jos aihe yhtään kiinnostaa, niin kannattaa katsoa.