Tänään oli hyvä päivä töissä. Hauskaa ja rentoa, eikä ikäviä asiakkaita. Tai sitten en vaan huomannut heitä. :) Päivällä pyörähdin hammaslääkärissä, jo toisen kerran tällä viikolla, nyt oli vuorossa hammaskiven poistoa. Sehän olikin yllättävän kivutonta, koska koko operaatiota ei tehtykään käsipelillä, vaan ensin suurin osa poistettiin ultralaitteella ja lopuksi hankalimmat kohdat käsin. Ei tarvinnutkaan mennä takaisin töihin itkeneen näköisenä, hienoa. Ja nyt on puhtaat hampaat. Hammaslääkäristä tullessani jotenkin tuntui, että minua katsotaan. Tarkistin sitten, että mulla on kaikki vaatteet päällä - oli. Nyt sitten keksin, että ehkä mä vaan olin harvinaisen iloisen näköinen saatuani odottamattoman kivan kohtelun hammaslääkärissä. :) Ei mulla oikein mitään sanottaavaa ole..aurinko alkoi paistamaan hetki ennenkuin pääsin töistä. Jospa sitä hetkeksi lähtisi ulos, ennenkuin pitää pestä pyykkiä. Puhuin tänään ex:n kanssa puhelimessa, mutta nyt jo siitäkin selvisin ihan reippaana. Hyvä minä.