Pääsin lauantaina teatteriin. Esitys oli kaikenkaikkiaan hyvä. Eturivistä näki kaiken, ihan kaiken. :) Silmäniloa oli meille molemmille. :) Välillä tuntui kuin olisin katsonut sitä omassa olohuoneessa, mutta toisinaan taas pitkästyin, en jaksanut kuunnella laulun sanoja ja samalla huomasin, että ai niin, onhan täällä muitakin. Mutta n. 2h ja 45min väliaikoineen meni yllättävän äkkiä.

Teatterilta lähdimme tuttujen luona käymään. Ex oli ostanut omia juomia, mutta minä en ollut juomatuulella. Matkalla perille juttelimme kuulumisia. Ex on tavannut uuden naisen, ja se oli syy, miksi hän oli ottanut profiilinsa pois netistä. Illan aikana hän soitteli ja viestitteli ahkerasti kyseiselle naiselle, joka asuu toisella paikkakunnalla. Kyllähän tämä tieto vaikutti minun ajatuksiini ja fiiliksiini illan aikana.

Päästyämme perille meitä tuli vastaan alaovelle H ja J. H naisena huomasi heti minun laihtuneen. Kerroin, että ilmeisesti niin on päässyt käymään, koska olen kuullut samaa muiltakin. Ex siihen, että kun nyt sillä silmällä kattoo, niin ehkä niin on tosiaan tapahtunut. H sanoi, että erityisesti kasvoista olen kaventunut. Kun sitten tungimme neljästään hissiin, joka oli tarkoitettu 3 hlölle, mietittiin, että mitenhän tässä käy, niin J vitsaili mulle, että onneks sä oot laihtunu. :)

En tuntenut oloani kovin pirteäksi, mutta oli mukava jutella pitkästä aikaa erityisesti H:n kanssa, ja myös ex:kin. Illan porukkaan olen tutustunut ex:n kautta, ja meidän eron jälkeen en ollut heitä tavannut. H:n kanssa oli puhetta laihtumisesta,ja mainitsin minulla syyksi eron. H totesi, että ikävä syy. Totta.

Kun olin lähdössä kotiin, H kysyi jotain, että miten oon jaksellu, niin nyt sitten tuli taas itku. Jotain sopersin, että yritetään olla ex:n kanssa kavereita, mutta tämä ilta oli raskas. Pyyhin kyyneleitä poskiltani, kun yksi seurueen jätkistä tuli viereemme, ja sanoi minulle, että hänen mielestä minä olen uskomattoman kaunis ja hän haluaisin lähteä kanssani treffeille. Vastasin kyyneleiden alta, että katsotaan, nyt on vähän huono aika. H sanoi, että olisi mukava tavata muutenkin, kuin tällaisissa merkeissä. Oletin hänen tarkoittavan sitä, että ex on samassa porukassa. Sovittiin, että ollaan yhteyksissä, onhan meillä toistemme puhelinnumerot.

Illalla oli alkavaa päänsärkyä. Aamulla iski sitten migreeni uudestaan, samaan kohtaan kuin perjantai-iltana. Otin heti särkylääkettä. Oksentelin, mikään ei pysynyt sisällä. Yritin nukkua. Kun särkylääke ei tehonnut, odotin, että uskalsin ottaa täsmälääkettä. Nukuin lisää. Pikkuhiljaa särky alkoi lievittää. Söin hieman viinirypäleitä. Nukuin. Kuuden aikaan uskalsin nousta ylös ja syödä. Hutera ja heikko olo, mutta ruoka pysyi sisällä ja päässä helpotti huomattavasti.
Ei tarvinnut sitten eilen tehdä mitään. Koko päivä meni ihan levon merkeissä. Tekstiviestejä pukkas, ja niihin vastailin aina kun jaksoin. Puhelimen pidin äänettömänä, en ois jaksanu puhua kenellekään.

Rankka viikonloppu, niin henkisesti kuin fyysisestikin, mutta kestin sen. Nyt hitusen vahvempana. Aurinko nousi tänäänkin, niin myös minä.
Nyt on ihan ok olo. Töihin ois lähdettävä kaupan kautta, koska pitää hakea jotain evästä lounaaksi.
Näillä mennään tähän viikkoon.