Taas yksi ihanan kiireetön aamu. Ulkona paistaa aurinko ja on lämmintä.

Eilen illalla olin parin ystävän kanssa erään pubin avajaisissa. Toinen tiesi kertoa, että nämä olivat jo kyseisen paikan toiset avajaiset, ja että tällä kertaa nämä oli suunnattu meille taviksille. :) Muutama tuttu ja pari yllättävääkin tuttua tuli ihmisjoukossa nähtyä. Kyseisestä paikasta olen tykännyt kahden edellisen yrittäjän aikana, ja nytkin paikasta on tehty sellainen, että minä siellä viihdyn.

Illan aikana tuli puhetta minun pyykinpesutilanteesta, ja tänä aamuna, vielä nukkuessani, oli tullut tekstiviesti, jossa toinen eilisillan seuralaisistani lupautui hakemaan pyykkini, pesemään ne ja palauttamaan iltapäivällä. Miten loistavaa. :) En muista, että kukaan muu olisi koskaan tarjoutunut pesemään minun pyykkiä.
Tämä päivä ainakin alkoi hienosti.