No niin, nyt alkoi kesäloma, ja aikaa päivittää tätä blogia. Kun en kerta halua hylätä tätä kokonaan. :)

Erästä vanhaa tuttua muutaman vuoden takaa tapasin pari kertaa kuluneen viikon aikana, mutta siitä ei ainakaan tällä hetkellä voi kehittyä mitään vakavampaa. Hän ei halua mitään suhdetta tällä hetkellä, ja mä en kestäisi näin pian eron jälkeen ihastua häneen uudestaan ja sitten pettyä. Sen takia me sitten keskustelimme asian selväksi, jotta mahdollisesti uudestaan tavatessamme, tiedämme molemmat, mikä on tilanne. Tykkään kyllä hänestä ja viihdyn hänen seurassaan, mutta taitaa olla parempi näkemättä häntä. Nimittäin jo näin lyhyessä ajassa jotain tunteita heräsi häntä kohtaan...mutta en tiedä, mitä mä hänestä ajattelisin.. eron jättämä tyhjyys olisi niin helposti täytettävissä.. mutta se pitäisi tapahtua suhteessa, jossa on rakkautta molemmin puolin..

Vaikka itse fyysinen eroni tapahtui vasta kesän alussa, oli merkit siitä nähtävissä jo pitkän aikaa. En tiedä, onko se auttanut minua valmistautumaan eroon, mutta tuntuu, että kun olen tiedostanut asian, että ero on edessä, niin ehkä aloin valmistautumaan tulevaan sinkkuelämään jo suhteessa ollessa..ilman että vielä tiesin sitä päivämäärää, kun ensimmäistä kertaa laitan oveni kiinni ja olen aivan yksin.

Laitoin sitten yhteen netin deittipalstoista ilmoituksen, ja eräs mielenkiintoinen mies vastasikin. Ensin vaihdeltiin viestejä, seuraavaksi juteltiin mesessä, ja nyt tänä iltana me sitten tapaamme.. :)  Jännittää, kieltämättä, vaikka sitten sattuikin niin, että kun hän kertoi asioista itsestään, niin kävikin ilmi, että hän oli kerran käynyt mun työpaikalla, ja mä näin hänet silloin vilaukselta. :) Pieni on maailma.

Mutta parin tunnin päästä on h-hetki. Kerron sitten miten kävi.